Cumparatorul poate renunta la produsele achizitionate din magazinul online roagro.ro, in termen de 14 zile calendaristice de la receptionarea lor.
Dreptul de retragere se face conform OUG 34/2014 art. 9/1, conditiile si modalitatile de exercitare a dreptului de retragere, pentru cazurile prevazute in prezenta ordonanta, sub forma clauzei urmatoare: "consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere". Chiar daca legea nu ne obliga, vrem ca toti clientii care achizitioneaza sa fie multumiti, prin urmare, acceptam decizii de retragere inclusiv de la persoanele jurudice, tinand cont de conditiile de mai jos.
Conditii de retur:
Conform legislatiei in vigoare, dreptul de retragere este aplicabil doar clientilor persoane fizice, dar Roagro.ro permite drepturi de retragere inclusiv persoanelor juridice.
Dreptul de retragere in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele comandate on-line si livrate prin curier. Produsul returnat trebuie sa se prezinte in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit. Toate componentele produsului NU trebuie sa prezinte urme de deteriorare, de uzura sau de montaj, altfel returnarea va fi refuzata sau vi se va comunica (daca se pot restaura produsele) costul aducerii acestora la conformitate pentru a putea fi repuse in vanzare.
Produsele comandate prin comenzi speciale, (inclusiv lacuri si vopsele) comandate din depozitele externe pentru care s-a solicitat avans sau sunt comandate gresit deoarece cumparatorul nu a pus la dispozitie datele de identificare ale utilajului/produsului sau aceastea au fost comunicate eronat si care au fost aduse la solicitarea clientului, nu se pot returna.
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la primirea returului
Produsele returnate trebuie ambalate corespunzator pentru a fi protejate la transport. Deterioararea produselor in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare in cazul unei returnari de produs duce la refuzarea receptiei coletului si implicit refuzarea returului.
Cum returnezi produsele
1. Inainte de expirarea perioadei de retur, consumatorul informeaza vanzatorul cu privire la decizia sa de retur printr un apel telefonic la 0790999988
2. Produsele se vor returna prin orice serviciu de curierat agreat de cumparator, la adresa punctului de lucru: Roagro Nemdis SRL, Str. Principala, nr.12, loc. Sendreni, jud. Galati. Clientul suportand cheltuielile de retur
3. Dupa ce vom receptiona returul in depozitul nostru, vom verifica starea produselor returnate si daca indeplinesc conditiile de retur. Ulterior Consumatorul va primi o notificare in care i se va comunica statusul returului.
Vom rambursa toate sumele pe care le-am primit drept plată din partea dvs ca și consumator în maxim 14 zile de la data de la care ne-ati informat de decizia de retragere sau nu mai târziu intrarea în posesie a produsului returnat, în vederea verificării acestuia. Returul banilor sau inlocuirea cu alt produs se face NUMAI dupa receptionarea si verificarea de catre roagro.ro a produsului returnat de catre client, fără a depăși 14 zile de la data la care ne-ați informat cu privire la decizia de retragere.
Restituirea banilor se face doar prin virament intr-un cont bancar, in termen de maxim 14 zile lucratoare de la receptia returului.
Pentru a ne îmbunătăți calitatea produselor și serviciilor oferite clienților noștri, vă vom fi recunoscători dacă ne veți spune motivele pentru care returnați produsul. De asemenea, atunci când ne veți anunța despre intenția dumneavoastră de a returna produsul, aveți posibilitatea să specificați modalitatea de compensare, alegând între înlocuirea produsului cu unul asemănător sau alt produs disponibil în stoc sau primirea banilor înapoi.